07
Nov
08

Conceptul. (rumegusul unei discutii de 3 dimineata din prisma a ceea ce am inteles eu)

Fac ce fac si ajungi aici.

De aici se vede totul. Te te vad pe tine si curu’ meu paros. Neanderthal mic ce sunt. Canta-mi…

O linie mare ne uneste pe toti. E groasa la capete si subtire la mijloc. Bine-nteles, capetele sunt la mine in mana. Adica daca plec de la mine tot la mine ma intorc, dar daca am rabdare sa ma indepartez destul am senzatia ca m-am pierdut pe mine.

Tu ce mananci? Da, da! Tu ala al 6-lea la rand. Ajung imediat la tine. Intre timp zi-mi ce mananci.

M-am lamurit ca sunt numar prim. Unde e clasa mea de resturi? Pentru ele canta al 2-lea.

Tie, 6, am sa-ti zic LEU. Lu’ 2 am sa-i zic CAPRIOARA. Canta frumos nu?

Au!

Fac ce fac si ajungi aici.

De aici se vede totul. Te te vad pe tine si curu’ meu paros. Neanderthal mic ce sunt..

0 Responses to “Conceptul. (rumegusul unei discutii de 3 dimineata din prisma a ceea ce am inteles eu)”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

