10
Nov
08

r.

sunt lucid cred… adica, m-am trezit de dimineata si am recunoscut lumea din jurul meu. m-am imbracat cu orgoliul si am alergat spre periuta de dinti. in baie era un cadavru imens si muste de tot soiul.. era una roz care ma fascina. era o adevarata desfatare acolo peste mortaciunea ramasa din sufletul meu. Mirosea intepator si cred ca atunci m-am mirosit prima data cu adevarat. Au mai intrat doi oameni inauntru, au trecut pe langa mine ca si cum nu m-ar fi vazut, si abia atunci mi-am dat seama ca eu ma aflam in oglinda jegoasa pe care lasase Sergiu doua dungi de spuma de ras si cateva fire din barba proaspat data jos. Cum am putut sa mor fara sa-si dea nimeni seama? sa-si duca toti traiul in jurul meu ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat?

Trebuie sa-mi construiesc un alt suflet. Si-am sa incep sa-l iau din ceilalti, de peste tot pe unde am lasat cateceva din mine. Ai si tu ceva din mine. Deocamdata doar mizeria si imaginea mea intinsa pe gresia verde, dar sunt sigur ca daca vei cauta mai adanc, vei descoperi o gaura. Dincolo de gaura aia sunt eu. Pe acolo ma uit eu la tine si tot pe acolo nu ma uit la ce faci. Pentru ca nu ma intereseaza. Tot ce vreau eu este sa-mi recapat sufletul ciopartit.

Au aparut si viermi. Sunt simpatici, dar cam scarbosi… Ce sa fac eu cu mortaciunea asta?! Nu o pot arunca in ghena. Mi-e jena sa fac asa ceva. E prea in vazul tuturor, plus ca e lipsa de respect. E am ea totusi. N-am cum sa ti-o daruiesc tie, pentru ca e stricata… si-ar mai trebui sa-ti mai dau si ceva bani in schimb si nu vreau sa-ti dau, in mare parte pentru ca n-am de unde. Sa-i dau foc?

Inmugurise in liceu o bucata de suflet, acolo in banca in care am stat… cred ca si inflorise pana la sfarsit de a 12-a. Dar e departe, si sigur au dezlipit-o de acolo crezand ca e un cuib de viespi. Cred ca am gresit de multe ori cand am aruncat cuvintele mele crude inspre ceilalti. erau un roi de insecte agresive care sa muste din oricine? Adunasem eu oare atat de mult venin cat sa faca rau bucata aia lasata acolo? Atat de mult incat sa ma omoare incet pe dinauntru si sa ajung intins pe jos in baie?

E stramta oglinda asta si ma enerveaza rahatul ala de neon care-mi bate in ochi. Aia doi de au intrat, sunt oameni buni.. si mi se pare ca-i cunosc. M-au tarat afara si acum ma desfac in bucatele incercand sa gaseasca unde au luat-o aiurea lucrurile. N-or sa afle. Stiu sigur asta, pentru ca ultima bucata putrezita o tin chiar eu in palma. E prinsa intre perii periutei mele de dinti. Periuta cu care mi-am frecat gura de toate relele in fiecare dimineata. Periuta care ma facea prezentabil si-mi lipea un zambet stramb cand ieseam pe usa camerei. Acolo sunt ultimele cuvinte ale noptii. Cele care vor deschide carapacea mucegaita, dar n-am sa le-o dau. O pastrez pentru mine. Nu vreau sa ma vada dezbracat de tot ce am eu mai ascuns si mai jalnic din mine. Am sa ma invelesc complet in orgoliul asta ros si am sa le fac cu mana prin vis. Vreau sa ies din oglinda. E prea stramt aici si se face din ce in ce mai cald.

Afara cred ca e soare. Si am sa ma bucur si eu de el cand am sa merit. Este cineva care-mi impinge fericirea sub nas, sa o miros, sa o gust, sa ma bucur de ea, dar nu am eu inca puterea sa fac toate acestea. Am amanetat-o mai demult cand alergam dupa un vis copilaresc.

E ciudat cum se uita fiecare in oglinda. De aici, de cealalta parte, ii vezi mai goi. Ii vezi asa cum se vad ei dimineata cand fac o suma a ceea ce au ajuns. Le vezi goliciunea sufletului si cum se stramba sictiriti de moaca dezamagita care-i priveste de dincolo. Savurezi pe indelete momentul in care ei sunt sinceri cu ei insisi, si probabil ca e singurul moment in care ridul nou este prietenul lor.

Complicatia a aparut cand din oglinda am trecut in ochii celui care se uita crucis in timp ce-si aranja barba. E un nefericit. Dar le ascunde cu abilitate in spatele parului. E bine ca am ajuns acasa.


1 Response to “r.”


  1. 1 radu sovaiala
    November 10, 2008 at 21:35

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In laoreet luctus pede. Etiam malesuada pellentesque felis. Donec elit est, dictum in, congue nec, ultrices ac, mi. Morbi sollicitudin gravida eros. Fusce lorem dui, ullamcorper non, posuere in, varius sed, est. Etiam tempus lacus in sapien. Etiam mattis augue at est. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Nullam rhoncus mi in purus. Nam eu nulla quis justo imperdiet eleifend. Nulla facilisi.

    Suck it up! (Suge-o sus!)


Leave a Reply

