22
Nov
08

doua beri, trei mii de seri

(radu) Bautura e ca femeia. O iei de nevoie, si daca te avanti prea tare ti-o iei in freza. Se lasa urat. Se lasa cu nevoi primare nesatisfacute si cu o stare de greata vizavi de tine. E un rau necesar si un bine cu paharul. Cu picatura. Iti dezgheata structura amorfa din tine si te face sa te daruiesti unei conversatii stupide.

(wake) ne vom apara micimea cu haldebarde si cu ghioage, cu bombe atomice si cu manipulari mediatice. ne vom minti pe noi ca suntem mai buni ca ieri, ca alaltaieri, ii vom da o sticla-n cap lu baiatu ala de la masa alaturata. ne vom ineca in litri de alcool si ne vom rataci intre prapastii de invidie. vom face catraliarde de bani sperand ca vom plati drumul spre paradis, iar eo voi fi gata sa-ti iau gatu tau pentru o punga de pufuleti colorati in albastru. si toate astea doar pentru ca nu ne-am gasit gagica pe care ne-am dorit-o.

(radu) e derdelusul fin de gheata muzicala in care se invarte o lume solubila in catene de carbon distilate in altele. devenim biomase care put a drojdie si tigari, dar mai ales a regrete prefabricate in care nici noi nu credem, dar suna bine dupa bere. O poveste dubioasa despre zdrente si home-less-i, despre viitorul negru concesionat unui vis greu de atins si speranta scaparii de sub mitul faustian. GOGULE! de-acu’ e faust 2.0 .

(wake)fiecare clipa e o parodie dupa cea anterioara. nimic nu are semnificatie intr-o lume in care sistemu de valori are dimensiunea unui trenulet de jucarie turcesc pe care copiii de 6 ani se pisa sa vada daca curentu circula prin dejectii. iar a fi frustrat fata de Anabella(cu doi de l) de la masa alaturata nu trebuie inteles ca o exprimare e nerecunoasterii locului in societate, ci doar a dispretului. dispret pur, ca forma negativa de exprimare. forma absoluta de negare a tot ce a inventat(de fapt speculat) limbaju uman pana acum. e o bezna senzitiva in care ne-am adancit. am denaturat pana la absurd, pana la a zeifica oile lu gigi becali ideea de sincretism artistic. si ne-am ascuns impotenta in spatele unor forme false de exprimare: filmul hollywoodyan, talk-showul,sex,discoteca,mancare,zgomot. Singura concluzie viabila pe care putem sa o tragem fata de o natie si o populatie de limitati este “Heil Hitler” sau macar “oricum se termina odata cu noi” (vorbesc la telefon)

(radu) comemoram lumea de azi, si-o construim pe cea de maine. e o lume de sticla. din sticle. pentru sticle. e o lume transparenta, in care eu, zdrobesc ce ai mai drag din pasiune pentru noi. hai in dansul meu dubios, du-te, vino, hai cu mine si pleaca. nu ma interesezi. sunt al tau 10 minute, si daca dispar in urmatoarea secunda, ai plasat undeva prost un gand. sunt cu mine si cu tine in acelasi timp, asa cum ma iubesc si ma dispretuiesc deopotriva, dar doar cand sunt beat. altfel sunt EU.

(wake):nu ma intereseaza, eo tot vorbesc la telefon

(radu) la cat pleci?

(wake) eo plec ultimu, ca asa am invatat, pula mea. in 2004 o ardeam cu baietii ca-n filme. am urme de lanturi in cap si urme de capete pe pumni. am droguri bagate in mine ca-n trainspotting, pizde proaste cu buza umflata ca la cal si trilioane de bani trecute prin fata. si stii ce cred? ca pe credit, nimic nu are o valoare. vrei muzica? baga-ti pe walkman! bagi pulan mortii lor.

(radu) daca ai ajuns in camera mea de care vorbeam acu cateva posturi, iti dai seama. se invarte lumea in jurul tau ca-ntr-o betie. sunt eu cu ai mei si nu trebuie sa-ti fie frica. daca ai inteles ceva e pentru ca am vrut sa intelegi. e ca un joc de poker in care iti fac eu cartile si vreau sa ai chinta roiala ca sa te bucuri de lumea din jurul tau, si sa ma bucur si eu te pupilele tale dilatate si de euforia cu care vrei sa te futi (metaforic vorbind). nu sunt ultimul marlan si nici nu vreau sa fiu. traiesc in lumea mea.

(wake) salut! eu sunt ultimul ulitmu marlan si nu am lumea mea, eu traiesc in lumea ta. eu ma ocup cu zambitu. eu iti fur prietenii, tovarasii, amicii, tot ce ai tu mai de pret si dupa aia iti dau kick, ban. doua flegme si doua capete dupa urechea stanga… doar pentru ca pot. si daca as juca poker, el mi-ar face cartile, iar eo m-as zgaii la pupilele tale cum se fac cat rotile de tractor in speranta ca vei avea si maine ce consuma. tu ai avea chinta banala, mediocra. iar eo as avea careu. intotdeauna am. crezi ca glumesc? try to fuck with me… i’m really borred :* (ma duc sa vorbesc la telefon)

DACA AR FI CALU AICI, AR SPUNE: “DA MA, ASA E…”


4 Responses to “doua beri, trei mii de seri”


  1. 1 ecsj
    November 23, 2008 at 14:45

    Eu inca nu il cunosc pe Calu

  2. 2 Maria234
    January 24, 2009 at 11:00

    Interesant, dat nu vreim sa adaugi putin umor siteului tau :P? O poza haioasa cu animale care se schimba in fiecare zi.
    Daca da, da click pe numele meu

  3. 3 rhk
    January 24, 2009 at 13:16

    poza cu animale nu e umoristica, e draguta. nu vreau.


Leave a Reply

