25
Jan
09

un alt articol mic despre nimic

sau cum fac eu sa fie bine…

presupunem o zi calda de vara. da’ calda, calda. atat de calda incat te topesti pe asfalt si-ti juri ca daca si maine e asa de cald, ramai acasa sub boarea aerului conditionat. te injuri pentru proasta inspiratie de a te fi imbracat in cacatu ala de trening care ti se lipeste de picioare si de spate si de maini si de ce-o mai putea sa se lipeasca, dar n-o faci cu voce tare. ca doar ai dat o groaza de bani pe treningu ala de la naichi. si vi prin caldura asta nesuferita pana la ghiseu meu. la ghiseu de reclamatii. reclamatii care reclama ceva ce-am facut. e normal sa fie asa de greu pentru ca n-o sa ascult chiar orcie ghertoi care vine cu pretentii la mine. in principiu, ce am, am pentru ca am muncit. prea putine au venit din noroc, si fac ce vreau cu ele. asa ca daca nu-ti convine, vii in 9 iulie intre orele 12 si 17 la mine la ghiseu. si mai stai si la coada ca sunt destui. iei un formular si incepi sa completezi: de unde ma stii, cine ne-a facut cunostinta, cate minute in total am interactionat, pe cine mai cunosti, cum te cheama, cati ani ai, unde stai, ce vrei de la mine, de ce vrei de la mine, ce am facut, cum te-a facut sa te simti, cum ar fi fost daca as fi facut dublu, care este nivelul de durere pe care il suporti (irelevant, daca se ajunge la tortura, toti au acelasi nivel de durere suportabila, si anume maxim), cat castigi, care e planul tau de viitor, cum o cheama pe mama ta, cati ani are sor-ta, cine este dumnezeu, unde inveti, ce vrei sa faci pe viitor, ce cauti aici? toate astea sunt irelevante, pentru ca probabil le-am aflat deja de la cineva care le stia oricum. asadar, imi voi alimenta placerile ascunse si ma voi sterge la cur cu formularu in simbol de razvratire impotriva celor de la posta. apoi ma voi uita la tine, voi evalua cat esti de transpirat si te voi ruga sa iei un pachet de tigari ca sa avem la vorba. te voi lamuri din vorbe ca totul e ok si ca ai inteles gresit ceva, daca nu crezi ce-ti spun te vei face sa crezi pentru ca sentimentul de vinovatie pe care il induc e 100% reusit, si vei pleca fara sa fi fumat mai mult de 2 tigari din pachetu ala. raman eu cu restu. pe urmatorul o sa-l trimit sa ia bere, chipsuri, apa, cola, rom, lamai si intr-un final o masina cu care sa ma duca acasa. intre timp, poti sa fi sigur ca m-am suparat pe tine si te tin minte.


2 Responses to “un alt articol mic despre nimic”


  1. 1 sovaiala
    January 26, 2009 at 0:07

    ce stil de wake. schimba tema, e naspa

    • 2 rhk
      January 26, 2009 at 2:04

      azi nu e wake. azi sunt eu, si e scris la foc automat pana ma plictisesc. 3 persoane mi-au spus ca m-am descris. mie mi se pare evident.

      tema e a 200000000000-a pe care o incerc. pe asta o las.


Leave a Reply

