29
Jan
09

o tura pe soseaua de centura…

Am dat si eu o tura acum, in timp ce invat pentru examenu de maine, intre termenii care i-au aruncat pe unii si pe altii la mine pe blog…

Asadar (imi permit sa comentez cele mai dubioase, mwahahaaha!):

“in ota” – huh?!
bag picioarele in ase in poli – adevar graieste gura ta, dar cat de rau te plictiseai daca ai cautat asta pe google si ai si avut rabdare sa ajungi la blogu meu? :))
admitere la ff in 2009 – sa fie clar! scoala e scoala! =))
avatare te iubesc raducu – “si eu te iubesc, fa pisi!”
radu sovaiala – scuze coae.. trebuia sa gaseasca blogu tau pe care l-ai sters
paul coel – maare scriitor asta… mare
vaslås – nu vorbesc cretinoida. sincer!
chiaun de fericire – sper ca ai gasit ce cautai..

si intr-un final, the best was saved for last:

pizde paroase – No Comment… si are si 2 aparitii.. deci sunt 2 care au cautat si au ajuns la mine… acum v-am explicat si titlul postului. :)


0 Responses to “o tura pe soseaua de centura…”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

