02
Feb
09

Ziua de azinoapte

continuarea articolului asta

A reintrat intr-un normal straniu filmu vietii mele. Am flash-uri de azinoapte, da’ parca nimic nu se compara cu stupiditatea finalului: Eram cu ŞŢQVector pe afara, pe la 6 dimineata, asa ca popandaii care asteapta rasaritu sa se incalzeasca, si mergem noi asa catinel catre vremuri mai bune, cand brusc ăsta dispare din peisaj, şi-l găsesc cu moaca, cu ochii lipiti de un artefact: Număru de înmatriculare a lu Neamu. Un coleg.

Poza de final: eo la mine la etaju 1, el intre 1 si 2. el cu numaru in mana, un pic cracanat si cu un zambet greu de descifrat, eu uitandu-ma in sus, peste el, la cum se face lumina.

BANG! se face negru si intra distributia. In rolul meu, eu, in celelalte roluri, ceilalti.


1 Response to “Ziua de azinoapte”


  1. 1 radusova
    February 2, 2009 at 13:14

    de mult n-am mai râs așa. și de mult n-am mai băut așa


Leave a Reply

