12
Feb
09

situatia de criza

Intro:

Eu nu pricep nimic. Si nici nu stiu sa spun frumos despre cum nu pricep. Tu stai, te uiti la mine, zambesc frumos, zambesti si tu, si crezi c-am facut un super separeu cu super comunicare nonverbala. Te anunt de pe acu: EU NU PRICEP NIMIC. Stii ca in orice grup este unu care e pe langa. Este ala care e vizibil pe langa, sta pe tusa, scuipa seminte si rade, si mai e ala care chiar e pe langa si nu intelege nimic. Eo-s al doilea. Iti zic de pe acu.

Desfasurarea actiunii:

Mai stii tu cand vroiai sa-ti cumperi adidasii aia frumosi din piata? Eh! Cam pe vremea aia aparusera si treningurile din fâş d-ala frumos, lucios de la turci. Era echipament complet de bogatan de cartier. Aveai trening de fâş erai mare barosan. La vremea aia eo-aveam haine secănd si trageam cu ochiu pe geam din spatele perdelei la vecinu de la unu care-si futea prietena pe banca din fata blocului undeva intre douaspe si unu noaptea. Atunci a fost ultimu lucru pe care l-am inteles. Pana atunci intelegeam tot. Dup-aia am inceput sa pricep cam cat pricepe un copil de scoala primara si sa reactionez in acelasi fel. Adica sa ma uit la tine, sa-mi spui ceva, si sa-ti raspund cu primu lucru care-mi trece prin cap. Cateodata se nimereste.

Bai Dane, bai… Sunt prea obosit sa-ti explic de ce nu sunt ca cei din jurul tau. Trec toate pe langa mine si parca ma misc in reluare. Parca nu reusesc sa articulez cuvintele. Auzi ba, ma intrebam intr-o seara: Eschimosii cu ce pula mea se drogheaza? Tu stii? Habar n-am… Poate grasimi de morsa topite si amestecate impreuna intr-o bila imensa de muci calzi. Poate dac-o-nghiti ai tripuri… sau poate doar o mirosi si vezi carnaciori dansand. Oricum… nu asta e scopul discutiei noastre. Ideea e ca ne-am nimerit aici la masa, iar dinamica grupului e dinamica… cum ar veni… intelegi? si-am ajuns sa stam noi doi fata-n fata si sa ne uitam unu la berea celuilalt, si-mi vorbesti de ce te macina pe tine, si mai trantesti cate-un misto la adresa mea. DA MA! ma bucur ca ai gagica. Eo-s virgin, si la cat de urat sunt, probabil c-am sa mor asa… da’ nu mai face misto de mine ca nu-mi cade bine. Si ma misc in reluare acu. Trec toate prea repede pe langa mine si nu le pot prinde.

Cum ar fi, maine dimineata, sa te prinzi ca toata “seara de asta seara” (trademark Stefan Hrusca) n-a fost altceva decat un sah prost intre noi doi? Lasa ba, ca ne mai intalnim noi! Alta data, in alt context, in aceeasi formula. Ca sa poti sa-mi dai iar picioare-n cap, de parca ar fi sportu’ tau preferat, si eu sa zambesc, de parca asta ar fi sportu’ meu preferat. Da’ pana atunci, cu dragoste din partea sacului tau preferat: dedicatie fara numar!

Ah! si inca ceva: Nu ma prind, si le uit pe toate! poti sa fi sigur de asta. Plec si eu acasa. Ai sa intelegi candva si arta de a pleca.

PS: Data viitoare sa stii versurile melodiei asteia! :D


0 Responses to “situatia de criza”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

