18
Jun
09

micsunel

Tunde-te!….Dupa ce ca esti ditamai omu si ti-ai luat si bataie de la Edu tot ne stresezi cu aroganta ta. Oricum esti penibil…asa te vad mai multi nu numai eu. Prin aceste cuvinte nu am spus decat adevarul.Respecte!
PS(P):Nu ma intereseaza raspunsul tau cu privire la comentariul meu (in cazul in care il vei lasa)!
PS1(I):Incearca sa nu mai raspunzi la intrebari care li se pun altor persoane(crede-ma nu pari mai interesant)!
PS2(D):Anturajul tau cu calu’ nu-ti schimba statutul social.Tot un parlit esti.
PS3(PID):Aplica o suma pentru PID ,trece-le prin proces, baga un traductor (nasu mai mic)
in bucla de reactie si vei fi mai apreciat.

Asta-i comment la postu’ anterior, si cred ca se incadreaza bine in seria “politehnistul animal retardat”

Scrisoare deschisa (pentru ca eu am coaie sa-l bag in pizda masii fara sa fiu nevoit sa fiu in anonimat) catre micsuneauaputuroasa:

Draga Micsunel,

Sper ca citind blogu asta ai erectie instant pentru ca mai multa atentie de atat n-am sa-ti dau. Si mai sper ca il vei citi la fel de sanatos cum sunt si eu acum cand il scriu. In redundanta caracteristica unei scrisori, tin sa le urez si alor tai sanatate.

Dar sa nu ne lungim. Treaba cu Edu n-ai de un’ s-o stii pentru ca n-ai fost acolo. E irelevant oricum. Tu sa fii sanatos!

Penibilitatea e in ochii privitorului coae. E ca fumusetea, e ca o floare care sta sa-nfloreasca. Cam cum eram noi candva boboci in anu’ intai si tu ai intrat virgin. Intelegi? E ca Stan in primu episod in South Park cand o vede pe minunatia lumii si vomita. E ceva sublim si pur subiectiv. Adica-cand iti iese antena parabolica din cur si refuzi sa o vezi, inseamna ca au trecut extraterestrii pe la tine prin camera. Si nu erau heterosexuali. E trist. Oricum, imi plac referintele tale la IRA. Pacat ca nu l-ai luat. Eo-am luat 7 si n-am copiat de la nimeni. Daca aveam destule prezente la curs luam si 8. Adica dublu cat e in catalog la tine deocamdata (sper ca pentru mai multa vreme ca sa pot sa fac misto de tine cand oi afla cine esti).

Sunt profund inlacrimat ca ai folosit corect “decat”. Totusi, asta nu va scuti decat de o singura bagare-n pizda matii (am incercat sa te scutesc dar nu am reusit. apreciaza totusi).

Si-acum sa trecem la PS-uri care-s mai mult decat ideea initiala transmisa, s-anume ca-s penibil. Ti-am spus, e in ochii privitorului…

1. Daca citesti asta te intereseaza. Ai mintit. Inchide repede sa nu te vada nimeni! Nici macar tu, sa nu cumva sa faci misto de tine dup-aia. Ar fi interesant sa ajungi penibil in ochii tai (pentru ca da, penibilitatea e ca frumusetea, ca femeile reubensiene la vremea lor) deci nu citi in continuare, oricum nu fac decat sa te bag in pizda matii.

2. Statutul meu social nu are legatura cu calu (deci nu depinde si nu e determinat de). Aici nu e vorba de calu, e invidia ta vizavi de calu, si de faptu ca probabil nu te baga in seama cat ai vrea tu. Pai daca ai picat la IRA si el a luat 9? Ce vrei mai mult?! Statutul meu social e determinat de cate ceva ce tu n-ai cum sa intelegi. Eu am zis-o o data si n-am sa repet decat de data asta (cacat! iar am folosit corect decat): nu-mi cunoasteti prietenii pe care nu-i vedeti. Nu-i insir pentru ca nu fac parte din basica asta pe care am facut-o cand ti-am vazut commentu’. Nah! acu o sparg si te bag in pizda matii!

Parlit e porcu la care te holbezi de ignat, si ii mananci cu pofta copitele si urechile. Asa ca-n copilaria uitata langa latrina lu’ bunica-ta. Iti amintesti si tu cum era cand ningea peste movila de bolovani din fata portii cu care bunica-tu vroia sa-ti faca-cazemata sa poti sa tragi cu arcu’ lipit cu scuipat, cum facea vecinu de mai sus de pe ulita.

3.  “Aplica o suma pentru PID ,trece-le prin proces, baga un traductor (nasu mai mic) in bucla de reactie.” Arata-mi cum se face, poate vreau sa dau marire la IRA.

“si vei fi mai apreciat”. Mi se rupe mie de aprecierea ta!

Pe scurt, in caz ca n-ai citit tot: nu ma tund + da-te-n pizda matii + ce pula mea vrei de la mine?!.

Cu drag,

Radu


5 Responses to “micsunel”


  1. 1 micsuneauaputuroasa
    June 18, 2009 at 11:11

    Eu sincer nu inteleg cine ar sta sa comenteze ceea ce am scris eu cu un post mai devreme daca am spus explicit ca nu ma intereseaza parerea lui.Radu si eu am dreptul sa te bag in pizda matii, si o sa te bag. In orice caz, exemplul pe care trebuie sa-l traga studentu politehnist este acela ca trebuie folosit prezervativul, altfel s-ar putea alege cu copii oligofreni, asa cum esti tu radu. Iti multumesc din suflet ca ai dedicat un post in cinstea mea, asta arata cata inteligenta duce capu’ ala al tau paros, de maimuta. In intelepciunea ta profunda povestesti intamplari din South Park, referiri cu nuanta sexuala, referiri pe care le face cineva complexat ca are p..a mica. Modul in care ai spus mai devreme ca ai luat 7 ma face sa inteleg de ce nu o sa evoluezi peste un prag , cel al maimutei beutoare de bere, cu hemoroizi in gaoz si care suge insecte din scoarta copacilor cu paiul (mai ai de facut carte ca sa ajungi la ultima faza).Cand degetul de la mana ta o sa ajuga opozabil, vei sti ca Darwin este fericit cu tine.Nu ma intereseaza parerea ta … ma plictisesti. Data viitoare scrie mai putin…fara sa injuri….esti patetic cand ofensezi (aproape ca-ti dai duhul pe tastatura). Ca o ultima precizare a ceea ce am scris mai sus: draga Radu transmite-i salutari prietenului tau imaginar. Anonimatul mi l-am pastrat nu din cauza ca mi-ar fi frica de tine, ci doar ca vreau sa evit un episod flagrant la facultate, penibil pentru amandoi. Acestea fiind spuse nu vei mai auzi de mine, poate numai la anu’ ;).

  2. 2 EDU
    June 18, 2009 at 13:00

    Nu am luat IRA asca ca nu mai vb in PID-uri si alte coduri legate de politehnica. Viata nu se invarte in jurul politehnicii (Viata nu are o miscare de rotatie fata de punctul static politehnica;(am facut si o gluma)).

    Sa revenim la subiect
    @raducu – iubire nu te mai ataca atat

    @micsunel sau cum i se zice ca nu am avut timp sa ma interesez care e sumbsemnatul-Tu cine esti ?

  3. 3 rhk
    June 18, 2009 at 19:34

    Asa e micsunele! Ai dreptate. Imi cer scuze pentru defectele societatii care m-au adus mai sus decat esti tu. Sanatate multa tie si alor tai!

    Radu

  4. June 19, 2009 at 6:30

    Sincer, părerea mea sinceră și personală pe care sincer ți-am spus-o sincer este că, sincer, acorzi prea multă importanță acestui element perturbator, acest viitor ilegalist, golan, partizan cu revoluționarii, mizantrop, rasist, sexist, infractordeosebitdeperisculospentrupatrianoastră și celelalte manifestări antisociale de care a dat dovadă individul. Sincer, părerea mea sinceră.

  5. 5 pretena
    June 20, 2009 at 20:07

    :)) încep cu un zâmbet laaarg pentru că nu înţeleg ce aveţi …indirect…şi cu mine !?dacă Micşuneaua( care ,apropo, este un derivat, substantiv feminin- destul de interesant având în vedere că se interesează de dimensiunile lu’ pretenu’ meu, cu toate că e în realitate mascul)are o curiozitate mareee… atunci, tot în mod indirect, îi sugerez să mă creadă pe cuvânt când îi spun că singura problemă pe care ar putea-o avea Radu ar fi valoarea augmentativă ,fără număr, a axis mundi-ului.


Leave a Reply

