09
Oct
09

Simtu’ civic si cultul personalitatii

Eu nu-s ancorat in politica prea tare, dar in momentele in care niste petarde imi decid viitorul, sunt pe marginea scaunului si cu ochii beliti in ecran.

De data asta, s-au strans o mana de oameni nu prea inteligenti si fara carisma obligatorie unui candidat la presedentie. Restul de candidati, fie sunt inexistenti de fapt, fie e nebun de legat.

ASADAR, propun o treaba. Tocmai am discutat cu colegu’ meu si-am facut un pariu pe un milion de dolari cine iese presedinte. N-am sa divulg preferintele noastre, dar va invit si pe voi sa votati.

Care este miza:
Milionul de dolari este la misto bine-nteles.
Este o bancnota desenata de mine, cu spatiul pentru bustul presedintelui lasat liber.
Ma angajez sa fac caricatura viitorului presedinte.
Cine ghiceste viitorul presedinte primeste din partea mea cate o copie. [pe mail sau in mana… sau prin posta daca s-or gasi zmei care sa-mi lase comentarii cu adresa lor, pe care nu le voi face publice]

Regulile:
Votezi in poll si dai comentariu la blog cu candidatul pe care l-ai ales. Daca vrei sa-ti pastrezi identitatea ascunsa, atunci trece la mail adresa pe care o folosesti. Nu de alta, dar sa te pot gasi. Sa-ti dau milionul de dolari din care vei supravietui urmatorul mandat de incompetent presedinte, al cui o fi.

Bancnota:
Milion

Deocamdata, asta e versiunea in pix, facuta in cele 10-15 minute cat am fumat o tigara. Am s-o trag in si-n tus, da’ am postat-o sa vedeti ca e pe bune.

Sa-ncepem cu partea trista:


7 Responses to “Simtu’ civic si cultul personalitatii”


  1. 1 aka Marla
    October 9, 2009 at 14:05

    Ha ha ha… Basescu – Geoana 50%/50% :-)

  2. October 9, 2009 at 16:44

    simțu civic nu exista iar cultu personalității…

    la naiba cu țara asta! ținând cont că antenaunu bagă iar teleurobingoșou, aș paria pe psd. că ăștia “ne-au scos din foame”, luași-ar gloanțe plătite de la buget pe stadioane pline de mineri.

    poporu ăsta n-o să învețe niciodată din greșeli, așa că, oficial, am dat click pe băsescu. aștept milionu de dolari tras în tuș.

  3. October 27, 2009 at 16:25

    nici nu stiam ca sunt asa multi:))

  4. 5 liviu
    October 29, 2009 at 20:23

    ORICINE DAR NU BASESCU SI GASCA LUI. AU TRANSFORMAT ROMANIA INTR-O TARA “SUD-AMERICANA”, CATIVA BOGATI “EI” SI RESTUL SARACI SI FOARTE SARACI NOI. CULME ESTE CA SI CEI SARACI SI FOARTE SARACI TOT PE BASESCU L-AR CAM VREA. ESTE ADEVARATA ZICALA: FIECARE TARA ARE CONDUCATORII CARE-I MERITA. OF, OF, OF!!!

  5. November 1, 2009 at 13:36

    rhk, dak u ejti amdinisatratoru-l b-logului, EJTI CEL MAI TARE, tin-eo tot as-a!

    Fii gazda p-aici, adica mai raspunde la comentarii, ca d-aia se baga lumea in seama, sa primesca atentie [si mici gratis de alegeri].

    http://answers.polldaddy.com/poll/2097105/?view=results


Leave a Reply

