12
Feb
10

Nu incerc sa spun nimic.

“Cat sunt merele la dumneavoastra?”
“3 lei 20 kilogramul”
“Tentant…”

Am bagat mana in buzunar si-am scos o bricheta, doua chitante si o bancnota de 10 lei.

“Dati-mi un Dunhill albastru inchis.”
“Nu mai doriti mere?”
“Nu, multumesc. Raman doar tigarile…”

Era un garaj dintr-alea de la parterul blocului de vizavi. De-alea de au de toate: si tigari si vodka ieftina si TEC si paine de ieri.

“Tu vrei ceva, ma?”
“Nu ma.. fumez de la tine.”
“Bine. Daca ramanem fara tigari, iei tu de acolo”

Probabil as fi luat o portocala, dar doar pentru ca imi place cum miroase cand o desfaci.

“Portocalele cat sunt?”
“Sunt mai bune merele..”
“Aha… Multumesc pentru tigari. Sarut-mana!”

Urasc sfarsitul iernii. Il urasc.

“Ce cacat… Vezi ca-i balta aici.”
“Da’ ma, mersi! Da’ si mie o tigara.”
“Ia. Ai foc?… Ai…”

E ca-n filmu ala: ai gasit pe cineva special cand nu te incomodeaza tacerea, cand poti sa te bucuri de 5 minute de liniste.

“…”

E prea putina lume pe afara. S-au ascuns de iarna…

“Cat e ceasu’?”
“E fara 10. Ce-avea aia cu merele?”
“Nu stiu… Reptila batrana presupun…”

Nu mai am mult de mers… Vreo 6 luni.

“Am ajuns”
“Unde?”

“Aici.”
“Dar nu e nimeni…”

“Vine cine-o vrea sa vina.”
“Oricum nu se intampla nimic. Cum nu s-a intamplat niciodata nimic.”

“Stiu. Trebuia sa iau tigari in loc de mere?”
“Poate… Sa vedem cine musca… usca… usca..”

“Ba, ce ecou de pestera…”


Leave a Reply

