26
Feb
10

Discurs

Dar ai sa zbori usor.
Nici n-ai sa simti
Bordura rece crapandu-ti
Capul gol,
Lasand sa iasa la lumina
Un gand curat,
Neiubitor.

Sa te sugrum?
Ce farmec ar avea?
Iti fac doar vant,
Iubita mea.


8 Responses to “Discurs”


  1. March 1, 2010 at 2:14

    cum zicea prea-cunoscutul: “câtă luciditate, atâta dramă”!
    citatul complet: “Cata luciditate , atata constiinta , cata constiinta , atata pasiune si deci atata drama”

    nice…

  2. 2 rhk
    March 1, 2010 at 12:38

    acu’ ce faci? te dai mare ca mai stii ce s-a dat la bac? :P

  3. March 1, 2010 at 12:54

    haha, eu am avut treabă cu moromeţii la bac din câte-mi amintesc…
    şi da, mai epatăm şi noi, oameni suntem :))

    • 4 rhk
      March 1, 2010 at 13:05

      :) inseamna ca ori ai dat bacu’ un an mai repede ca mine, ori ai busit subiectul 3. Era cu conditia intelectualului in literatura romana.

  4. March 1, 2010 at 13:30

    Ai o memorie foarte bună. Sper că ţi-a fost de folos… :)

  5. March 1, 2010 at 17:24

    Vroiam să scriu ceva. Nevermind.

  6. March 3, 2010 at 15:56

    Ce umor macabru. Mi’a placut. Am zambit:)


Leave a Reply

