14
Mar
10

Ca sa vaza ochii lu’ toti

Printre paginile de pe blog, s-au rădicat inca doua:

Una despre filme

si alta despre muzica.

Blogu meu nu intentioneaza sa faca recenzii, asadar voi scrie pe paginile alea “cum spun la bere despre film”. Adica o sa dau intr-un film pana-i sar dintii chiar daca e bun. Avatar nu merita sa ia oscarul.

Scopul paginilor este sa impartasim opinii despre filme sau muzica, sa-mi dati idei ce sa mai vad si eventual sa ne certam pe temele alea.

Radu.


5 Responses to “Ca sa vaza ochii lu’ toti”


  1. 1 Baby R.
    March 14, 2010 at 10:56

    pe mine m-a luat somnul la avatar :D dupa o ora cine crezi ca dormea de rupea? eu :D

  2. March 22, 2010 at 16:45

    E, da ce? Oscarul o fi de aur? No, o fi de aur, da’ e pentru filme de popcorn. Si eu nu m-am inecat nici cu popcornul nici cu cola la filmul ala. Uai Radu, sa te uiti la The american astronaut. Da-i un Oscar daca vrei

  3. March 23, 2010 at 2:10

    Avatar: povești pentru oameni mari. Cam ca religia.


Leave a Reply

