30
Mar
10

titlu potrivit

Rar ajung sa scriu despre mine. Rar vreau sa-mi descopar mintea in vazul lumii. Prefer sa mint despre ipotetice manipulari, despre ipotetica pestera, despre ipoteticul eu calculat. Eu sunt, de fapt, isteric. Sunt plin de sentimente. Am ceva de spus, dar nu stiu cum sa spun. Voi reprofila blogul pentru ca scrisul nu mi se potriveste. Nu mi s-a potrivit niciodata, dar este cea mai facila metoda de exprimare. Sunt altceva, nu un sac de cuvinte.

Sunt constient ca prin prezenta mea “inoportunez” destula lume. Sunt acel om pe care nu-l saluti pe strada. Sunt colegul de liceu caruia i-ai dorit tot ce nu-ti doreai. Traiesc in extesia mea mintala. Traiesc in lumea mea fara feti-frumosi si minuni peste noapte. Traiesc in lumea mea rea si violenta, acolo unde te bucuri ca nu esti la fel de nefericit ca cei de langa tine. Inec zile-n alcool si nopti-n nesomn linistit.

Mi-ai invadat spatiul. Ma citesti virtual si-ti doresti sa poti face asta si cand suntem fata in fata. N-are sa se intample! Sunt colegul cu zambet studiat si atingere placuta. Sunt sarpele din rai deghizat in ingerul tau pazitor. Si tu ma crezi. Prost faci! Mai Dane, mai! Ai stat langa mine degeaba. N-ai invatat nimic… NIMIC!

E ora 4. A trecut o ora de cand am aparut in mintea ta. In sufletul tau am fost dintotdeauna. Te bucuri, ti-am lipsit. Clipa-n care-am fost al tau a trecut. Am luat din tine tot ce te facea om si-am disparut pe drumul spre sud, prin praf si suflete distruse.

Evident, totul este doar in capul meu. Lumea n-a plecat de la masa, eu sunt tot acelasi iar tu nu ma saluti cand ma vezi pe strada. Sper sa poti citi printre randuri. Asta-i biletul meu pentru maine, pentru poimaine, pentru cand vrei sa intri in lumea mea mica, neagra, cu pereti scorojiti si pete de pisat in colturi. Sa fii atent ca-n pestera asta traieste un monstru. Iti spun doar ca e personaj colectiv. Alte indicii nu-ti dau pentru ca n-are nici un sens sa-ti fac munca mai usoara.

In alta ordine de idei, sunt viitorul nostru. Ai invatat de la mine ce n-ai putut sa-nveti acasa. Nu uita, cand pleci, sa multumesti frumos si sa nu te uiti in urma. Sa te distrezi cu gagicute ametite in cluburi de 2 lei. Sa vezi prin ele cum a vazut prin tine monstrul din pestera. Sa platesti tribut vietii tale si sa ai grija de tine.

Daca ai ajuns pana aici, esti destul de sigur ca ma adresez cuiva, ca post-ul e cu dedicatie sau poate doar ai senzatia ca iei parte unui delir controlat al altui nebun imprastiat in lumea asta mare. Am ales sa te numesc Dan, pe tine cititorule, pentru ca fara sa-ti dai seama iei bucati din mine citindu-ma. Ai grija de ele, ca daca vroiam sa vorbesc cu peretii, ma ascundeam in viata mea trista… si data viitoare, te rog, descalta-te sau macar sterge-ti bocancii.


10 Responses to “titlu potrivit”


  1. 1 Baby R.
    March 31, 2010 at 16:43

    imi plac doua chestii pe care le-ai scris in post:
    “Traiesc in lumea mea rea si violenta, acolo unde te bucuri ca nu esti la fel de nefericit ca cei de langa tine. Inec zile-n alcool si nopti-n nesomn linistit.”

    si

    “Sunt sarpele din rai deghizat in ingerul tau pazitor.”

    mortale :X

  2. April 2, 2010 at 9:19

    La revedere, tabără draaagăă…

    Trecând peste istericalele evidente, doresc să urez odihna plăcută colțișorului de server ce găzduiește micile dumneavoastră scrieri.

    laraducu a murit, trăiască laraducu! Ave.

  3. 3 najdhya
    April 6, 2010 at 19:42

    “pentru ca fara sa-ti dai seama iei bucati din mine citindu-ma.” oferim bucati din noi chiar si printr-o privire, o sufflare…imi amintesti…

  4. 4 wke
    April 10, 2010 at 7:24

    sau shlapii la intrare. depinde de anotimp.

  5. 6 sirenna
    April 19, 2010 at 22:02

    mi te-am imaginat…cumva…

      • April 25, 2010 at 13:23

        sub formă de afiș, pe un autobuz, într-o fotografie alb-negru, într-o poziție modelească adică de model, un exponent al consumismului ce ne devorează… hooo! asta e din alt film.

        sub formă de afiș, pe un autobuz, într-o fotografe alb-negru, într-o poziție modelească adică de model, un “proiect” de awareness al new-wave-ului artistic bucureștean… STOOOP! cut.

        chel, cu burtă și cu maioul fost-alb pătat de muștar, privind absorbit sursa incoerentă de lumină numită televizor.

        uite-așa.


Leave a Reply

