29
Apr
10

Pinguini in delir piticii mei

Intre timp gasca mea de pitici oligofreni care-mi joaca printre lobi aplauda de-mi falfaie urechile mai ceva ca elefantelului Dumb-o.

E din cauza lipsei de somn. Do you see a pattern here?


3 Responses to “Pinguini in delir piticii mei”


  1. April 29, 2010 at 21:39

    Haida diri-dai, hop ș-așa! I-auzi, i-auzi!

    Bine că nu e piticul ăla roșu (prietenii știu de ce umblu prin oraș în cămașă cu mâneci lungi), că altfel ajungeai și tu erou de filme cu supereroi. Joker, cum ar fi. D-ăla de apasă pe butoane (sper că nu te supără exprimarea domniei mele) și așteaptă să facă bum.

    Cât despre urechi, ce să zic. Poartă și tu șapcă d-aia urâtă de strigă bagaboantele dupe tine pân cârciumi. Și nu te mai plânge atâta că nu dormi, că nu-s io de vină că ne-am trezit marți că-e sesiune de 2 zile (sau sunt?)(sau nu?).

    Da, văd.

    Bine că nu e piticul ăla roșu (prietenii știu de ce umblu prin oraș în cămașă cu mâneci lungi), că altfel ajungeai și tu erou de filme cu supereroi. Joker, cum ar fi. D-ăla de apasă pe butoane (sper că nu te supără exprimarea domniei mele) și așteaptă să facă bum.

    Cât despre urechi, ce să zic. Poartă și tu șapcă d-aia urâtă de strigă bagaboantele dupe tine pân cârciumi. Și nu te mai plânge atâta că nu dormi, că nu-s io de vină că ne-am trezit marți că-e sesiune de 2 zile (sau sunt?)(sau nu?).

    Da, văd.

    Bine că nu e piticul ăla roșu (prietenii știu de ce umblu prin oraș în cămașă cu mâneci lungi), că altfel ajungeai și tu erou de filme cu supereroi. Joker, cum ar fi. D-ăla de apasă pe butoane (sper că nu te supără exprimarea domniei mele) și așteaptă să facă bum.

    Cât despre urechi, ce să zic. Poartă și tu șapcă d-aia urâtă de strigă bagaboantele dupe tine pân cârciumi. Și nu te mai plânge atâta că nu dormi, că nu-s io de vină că ne-am trezit marți că-e sesiune de 2 zile (sau sunt?)(sau nu?).

    Da, văd.

    Bine că nu e….

  2. 2 wke
    April 30, 2010 at 20:53

    beleriu gen


Leave a Reply

