07
May
10

Entropia discursului de bere

E cald afara, cald… Pai e mai, ce pana mea?! E vreme sa ne uitam la decoltee pline printre sticle de beri goale! “Aloooooooooooooo! Dom’ sofer! Usa din spate ba!”

***

Eram prin Piranha azi sa beau si eu in cinstea ultimului examen pe care-l dau prima data. Am baut doua Timisoreana si o gura dintr-un Peroni ca mi se uscase gatul de la tigari. Bine ca aveam tricou alb, ca stateam in soare. Am senzatia ca m-am bronzat si eo ca tractoristii azi, ca ca soferii de autobaza n-am cum. “ALOOOOOO! DOM’ SOFE-EER! USA DIN SPATE BAI CA-I E RAU LU’ TANTI GICA SI VREA SA COBOARE.”

***

Imi place sa beau cand sunt nedormit.

Bai, te-am visat azinoapte.
Da ma?
Da.. Se facea ca eram pe un drum lung intre doua sate. Drum d-ala rural. Lung [face gest cu mana aratand catre zari], lung-lung.
Prafos.
Da ma. Da’ eo nu eram de fapt cu tine. Adica eram numa’ spiritual. Mai degraba mergeai numa tu pe drumu ala, iar eo aveam animal de casa un crocodil. [il pufneste rasu’, duce mana la gura si se prinde cu cealalta de cap. Isi aranjeaza sapca]
Hahahaha! Mare nu?
Eeh! Maricel. Si mergeai pe drum si apare in fata ta.. ala… cum il cheama ma… ma rog, nu conteaza, o [accentueaza] namila de om! Unu’ [exagerat] d-ala de doi metri si. Cu moaca aluia… Cum il cheama ma?!.. Boxeru ala, de are toate titlurile la categoria grea…
Feodor nu-stiu-cum.
Da ma, ala! Ba si se ia de noi. Ma rog, de tine. Hahaha! [ras d’ala de sa te tina in suspans…] Asa.. si ti-am dat tie crocodilu’ meu.
HAHAHA!
Ba’, nu-mi amintesc exact ce s-a intamplat imediat dupa, da’ stiu ca el vroia crocodilu tau, si il apucase de cap, iar tu il tineai de coada. Ii era foame lu ala si vroia sa manance crocodilu. HAHAHAHA! si trageati asa de el, tu de coada, ala de cap.
HAHAHA!
Si pana la urma ti l-a smuls. Si-a-nceput sa muste din crocodil cu pofta, iar tu te-ai intins si i-ai scos ochii “ffpac!” [face un gest amplu, simuland ca-si scoate ochii] Si ala nu mai vedea nimic, da musca din crocodil. Tu cu ochii lui in mana, el molfaind la crocodil.
HAHAHA!
Ba, da’ nu stiu cum, ca asta n-a fost explicata in vis, ala te-a zgariat pe mana cand tragea de crocodil si aveai mana despicata si plina de sange. [face un gest cu aratatorul de-a lungul mainii] Erai plin de componente metalice, erai Terminator frate!
HAHAHAHA! Asa.. dup-aia?
Dup-aia nimic, ma, ca m-am trezit s-ajung la examen…[Ia o gura de bere cu pofta]

***

“Pan-te-li-monu petreceeee”


2 Responses to “Entropia discursului de bere”


  1. May 9, 2010 at 11:58

    pantelimonu petrece, regia priveghește. regia de studio, luminile mai tare pe platou că nu se vede țâțili la camera 313. Frumosule, chiparosule, terminatorule, ochiosule, hai încă doozeci, hai încă cinzeci, pă zecemii, pă sutedămii, pă milioane, ca la mondiale.

    la muuunte

  2. 2 Corina
    May 14, 2010 at 8:34

    hhahaha


Leave a Reply

