21
May
10

CMN

Sunt deja mega-sictirit si enervat de toate tampeniile care se intampla pe la noi. Nu aduc nimic nou expunandu-mi frustrarile. Nu va fac pe voi sa va simtiti mai bine. Simt totusi nevoia sa vorbesc despre porcaria patenta numita “Catedrala Mantuirii Neamului”.

Este aberanta cheltuirea unei sume atat de mare de bani ca sa poleiasca cu aur si platina peretii unei constructii absolut inutile. Pardon, inutile pentru noi restul. Am citit in stanga si-n dreapta si se vehiculeaza diferite cifre. M-oi feri sa dau una exacta. In orice caz, oricare dintre sume este mai mare decat spera guvernul sa economiseasca prin taierea a 15% din pensii.

“Clădirea va avea cinci etaje, între care trei subterane şi două deasupra solului, 12 lifturi, 250 de locuri de parcare subterane şi două spaţii de cazare, totalizând 500 de locuri.” [realitatea.net]

Mai trebuie 3 amfiteatre pentru “conferinte” si o cantina pentru “pelerini” si cred ca s-ar putea muta acolo facultatea de teologie. Zic si eo opinia mea.

Eo zic sa faca! Una mare-MARE, sa inghita si Casa Poporului si Gara de Nord si aeroportu’ din Roma in care dorm bieti baeti plecati spre zari mai bune. Vreau sa intru-n beserica, sa-mi trag pantalonii mai pa sold (de decenta, nu de alta) si sa pot sa zic: “Aia-i placa mea da gresie! Po’ sa dorm pa ea cat vrea muschii mei da sofer da autobaza din Berceni fara studii.”

Si-apar binenteles respiraci pe gura, viitori preoti care-mi sar in cap… pentru ca NU sustin proiectul, pentru ca vorbesc urat, pentru ca Romania e in criza spirituala nu in criza financiara, pentru ca ei stiu mai bine. In special un anume Dumitru Ioan Andrei, student la teologie in anu z care s-a gandit sa dea din aripioarele lui cat alea de protej-slip si sa ne explice cum Romania trece printr-o criza spirituala de fapt.

Domnului Dumitru Ioan Andrei: [observa, te rog, ca am schimbat registrul fata de postarea anterioara] Poate ca toti de pe aici isi pastreaza diplomatia dintr-un fel de respect pentru contra-greutatea ideatica pe care o reprezinti. Eu n-am sa fac asta. N-o fac pentru ca termin in doua luni facultatea. O dreanta de facultate… De-aia de n-am invatat nimic, nu sunt obisnuit cu munca si dupa cum bine vezi sunt si odihnit. Presupun ca ai auzit de ea: ii zice Politehnica, mai exact Automatica. Si spre deosebire de dumneata si cele 3 coafeze care isi bat capul cu probleme filozofice, trebuie sa aleg cu multa grija CARE imi va fi drumul. Nu de alta, dar nu vreau sa mor de foame pentru ca suferim de UN ORGOLIU FALS-BISERICOS POMPAT CU STEROIZI CARE NU MAI INCAPE DECAT INTR-O CLADIRE MAMUT. Asadar, ca sa inchei, intr-o nota vesela, lasa ca n-au pensionarii bani de medicamente si numa’ bine pe cand termini facultatea o sa fie inflatie de inmormantari. Faci si tu un ban cinstit.


4 Responses to “CMN”


  1. 1 Radu
    May 21, 2010 at 17:42

    Lasa ma! Partea buna la constructia asta inutila este ca vor face parcare subterana!

  2. May 23, 2010 at 14:50

    As vrea sa remarc o idee evidenta poate: Catedrala Mantuirii se va afla in imediata apropiere a Casei Poporului.
    Prima va fi perechea meritata a celei de-a doua. Doua cladiri care se merita reciproc. Megalomania romaneasca era pana acum doar pe jumatate, dar cand se va construi Catedrala, va fi intreaga!

    • 3 rhk
      May 23, 2010 at 20:05

      Hahaha! N-am pus problema asta, dar presupun ca oricum e incompleta “opera”… Ar trebui sa fie treimea megalomana. Or sa faca si un mall. :P

  3. May 24, 2010 at 15:00

    Vezi, uitasem de cea de-a treia cale, “Mantuirea prin Shopping”!
    Poate ca doar aceasta trinitate este cu-adevarat completa…
    Propun si o denumire: dupa CP si CMN, cred ca numele potrivit ar fi ÎpS – Înălţarea prin Shopping


Leave a Reply

