28
Sep
10

RR sau filme cu poveste fara “poveste”

De la Machete incoace am prins o pasiune dubioasa pentru Robert Rodriguez. Evident, vazusem inainte si Desperado si SinCity si Four Rooms, dar n-am luat niciodata in serios capacitatea lui de a transmite un mesaj atat de simpluintr-un mod atat de dubios.

Intre timp am vazut si From Dusk till Dawn si Once Upon a Time in Mexico. N-am inteles nimic despre el, despre ce vrea si nici cum face sa obtina. Daca va bate gandu sa urmariti filmele lui… pastrati o galeata langa. Mai ales pentru Planet Terror.

Omu’ e violent, poate mai violent ca Tarantino, construieste bine argumentarea violentei si abuzeaza de sange.

Mi-au placut ironiile la adresa atator clisee cinematografice, ruperile de “ritm” si subtilitatile politice implicate, dar si capacitatea de a monta prost intentionat, filmarea nasoala studiata si personajele simple, fara intentii ascunse.

Per total, usor de urmarit, greu de inghitit.

Si, evident, intrebarea pe care mi-o pun constant, care pare sa nu intereseze pe nimeni altii decat cei din pestera: Daca Rodriguez si Tarantino au o fratie in care fiecare regizeaza o scena in filmele celuilalt pentru un dolar, care e scena regizata de Tarantino in Machete?

Eo zic ca e aia de la final cu lupta dintre Steven Segal si Danny Trejo, da’ mai discutam…


1 Response to “RR sau filme cu poveste fara “poveste””


  1. 1 endemic87
    September 28, 2010 at 16:52

    eo raman la de niro si sherifu asasinand gravida


Leave a Reply

