31
Mar
11

30 days challenge. Day 1.

Relatia.

31 martie 2011. Sunt la birou. Ar trebui sa fac materialele pentru trainingul de peste doua saptamani. Am word-ul deschis. Ma uit in ecran. Scot portofelul, ma uit la pozele cu ea.

24 aprilie 2004. Sunt la Bucuresti in excursie. Sunt in autocar, intram in Bucuresti. Ma suna Oana. Ne certam ca prietenul ei a aflat de mine. Arunca vina in gradina mea. Mie mi se rupe.

25 august 2004. Sunt la Mures. Sunt in cetate in Tirgu Mures. S-a terminat repetitia pentru Hamlet. Sunt cu Clau pe banca. Fumam. Ea isi face bagajele.

31 martie 2011. Sunt la birou. Imi fac o cafea. Ma suna. A iesit de la doctor.

24 aprilie 2004. Sunt la Bucuresti in excursie. Intru la Romexpo. Caut in viteza standul Level/Chip. Sunt nervos. Vreau s-o calc pe cap pe Oana. Ne-am despartit.

25 august 2004. Sunt la Mures. Heri ne roaga sa-l ajutam la tras cablurile pentru sonorizarea de maine. Am emotii. Lumea se invarte cu mine. Baiatul domnului Sasaran imi cere o tigara. Ma suna ea, a plecat din Bucuresti.

31 martie 2011. Sunt la birou. Probabil are gastrita. Au trimis-o sa-si faca si analize de ulcer. In caz ca…

31 decembrie 2005. Sunt la Buftea la revelion. Caram beri pentru petrecerea de la noapte. Fac cunostinta cu bunicii ei. Ma simt bine.

25 august 2004. Sunt la Mures. Se insereaza. Incepe sa ploua. Se ard aparatele. Acoperim provizoriu cu tricourile mixere si prizele.

31 decembrie 2005. Sunt la Buftea la revelion. Petrecerea incepe. Noi baietii facem sandvisuri. Radem, glumim, ne simtim bine.

25 august 2004. Sunt la Mures. Izolam cu scoci toate mufele. Se rupe cablul pe care era tinuta panza de proiectie. Ma gandesc la ea, la cum o s-o vad maine.

20 mai 2004. Sunt la Bucuresti la festivalul de teatru. O vad a doua oara in viata mea. Ma pregatesc sa urc pe scena in fata lui Bleont, Papaiani si Buciuceanu. Am emotii. E imbracata in roz. Nu-mi place. Am unghiile negre. Nu-i plac.

24 aprilie 2004. Sunt la Bucuresti in excursie. Cine e ea? E o prietena de-ale colegei mele de banca. Se stiu dintr-o tabara. Vreau sa vorbesc cu ea.

24 aprilie 2004. Sunt la Bucuresti in excursie. Suntem la Muzeul Satului. Intru in vorba cu ea. E deschisa si foarte vorbareata. Vreau sa ma cuplez cu ea.

20 mai 2004. Sunt la Bucuresti la festivalul de teatru. Incepe spectacolul. Se aprind luminile. Intru in scena. O caut cu privirea. N-o gasesc – as vrea sa opresc tot, s-o aduc in fata, sa vada bine. Monolog 15 minute. Sunt stresat pentru ca stiu ca nivelul meu de energie defineste ritmul piesei. Ies epuizat din scena.

31 decembrie 2005. Sunt la Buftea la revelion. Iese scandal. N, alearga cu toporul gasit in curte dupa manelarii care au venit la petrecere. Calmez situatia. L. plange in capul scarilor. E suparata pe N. Probabil se vor desparti.

26 august 2004. Sunt la Mures. Incepe Hamlet. Actul I, scena I. Adrenalina mi-a inlocuit sangele. Se pregateste de furtuna. Scena II. Scena III. Ies. Scena IV. Intru. Scena V. Apare fantoma. Afara fulgera, in cetate e intuneric. Panza pe care se face proiectia fantomei flutura in vant. Basii rup stomacul in doua. Incepe sa ploua torential. Nimeni nu se misca. Creierele tuturor s-au scurtcircuitat. Ne intalnim uzi leoarca dupa spectacol in bastionul macelarilor.

31 martie 2011. Sunt la birou. Ma uit la poza ei. E una din setul facut pentru diploma de licenta.

20 mai 2004. Sunt la Bucuresti la festivalul de teatru. Spectacolul a fost genial. Sala e in picioare. O vad. Cade cortina.

21 mai 2004. Sunt la Bucuresti la festivalul de teatru. Ne tinem de mana in parc. Maine plec acasa.

25 aprilie 2004. Sunt la Bucuresti in excursie. Merg cu colegii la Mall. O invit si pe ea. Ne sarutam prima oara.

27 august 2004. Sunt la Mures. Ma intalnesc prima oara cu parintii ei. Au venit sa ma vada jucand.

1 ianuarie 2006. Sunt la buftea la petrecerea de revelion. Un manelar cade cu tampla intr-un pahar. Se taie grav. Ea freaca sangele de pe covor. Lumea pleaca acasa. Adormim pe canapea in frig, tinandu-ne in brate. E prima noapte pe care o petrecem impreuna.

21 mai 2004. Sunt la Bucuresti la festivalul de teatru. Mi se acorda premiu pentru cel mai bun actor in rol principal. E prima recunoastere oficiala a talentului meu. Ea e cu mine. Ne sarutam.

31 martie 2011. Sunt la birou. Imi imaginez cum ar fost cei 7 ani fara ea. Nu pot. O sun.

 


1 Response to “30 days challenge. Day 1.”


  1. August 10, 2014 at 21:39

    te-ai gandit sa scri o carte?


Leave a Reply

