Archive for November 23rd, 2009

23
Nov
09

monday morning – random thoughts

Cand nu ma mai suport, imi tai unghiile. Sau imi schimb sosetele. Sau imi hranesc obsesiv-compulsivul din mine ordonand creioanele dupa marime si incep sa le ascut de la capete de interval inspre mijloc. Intai cel mai mare, apoi cel mai mic, apoi urmatorul dupa cel mai mic, apoi urmatorul dupa cel mai mare si tot asa.

In dimineata asta nu ma mai suportam si m-am barbierit. Ma priveam in oglinda si manevram lama cu muuuulta grija sa nu-mi tai fata. In ordine. De la dreapta spre stanga si de sus in jos.

Apoi m-am imbracat si mi-am prins parul, mi-am adus aminte ca trebuie sa ajung la dermatologie mai pe seara sa vad ce dracu e cu ciupitura de pe gat.

***

Ieri am votat. Eo, si multi altii de prin tara. Am vazut rezultatul votarii azi la munca: Vox Populi Pula. Cine voteaza in tara asta?

***

Obsesiv-compulsivul care ordoneaza, clasifica, lipeste etichete si catalogheaza (evident unii nu se incadreaza.. eh. victime colaterale). “2 10 2 10. Se aude? tzst … tzst …”

Alegatoru’ lu’ Antonescu:
Hot smecher. Scolit. Daca e mai tanar, are si master. A crescut pe maidan sarind coarda. Visul lui din copilarie a fost sa fie bogat. Invarte afacerici mici, un banut de ‘colo unu de dincolo, inca n-are nici casa lui, nici masina lui. Pana si la aragaz mai are de platit rate. Il doare-n basca de pensionari si alocatii. Ar vrea niste bani de la buget sa-si cumpere sediu mai in centru.

Alegatoru’ lu’ Geoana:
Taran de oras cu scoala sau pensionar sau somer. Om pasnic din fire. Ii tresalta inima cand face rebusuri sau joaca o tabla cu prietenii. Daca e pensionar, spera ca-l va ajuta Iliescu. Daca e somer (si alti retardati lenesi) spera sa mai manance un parizer de la economatu lu Vanghelie. Daca e taran de oras cu scoala, visul lui din copilarie e sa fie om bun. Nu cere multe de la viata si e cu frica lui Dumnezeu. Vrea o pensie mai mare pentru bunica, sa-i mai faca prajituri ca acum 20 de ani. Nu intelege doctrine politice sau programe de campanie. Tine cu Steaua si vrea sa ia cupa la anu’… ca-n ’86. Hai Rapidu!

Alegatoru’ lu’ Basescu:
Meltean la prima generatie incaltata. Se scarpina dupa ureche cu unghia de la degetu’ mic, da paharelul pe gat si se urca-n beemveu. merge la carfur duminica. Cumpara doar produsele pe care le-a vazut la televizor, ca ce naiba! ProTVu’ nu te minte. E atat de fraier incat nu pricepe ca-l ia lumea de prost. Drept dovada, rade si bate din palme ca pinguinii cand i se spune “pulete”. Voteaza ca bou’ DA DA la referendum, desi habar n-are ce-i aia parlament unicameral sau ca acuma e bicameral si ce atributii au fiecare. Crede cu tarie ca banii romaniei se duc in buzunarul celor aproape 200 de parlamentari “in plus”, pentru ca asa ii spune afisul cu moaca lu base. Sa traiasca BINE!

Alegatoru’ lu’ Oprescu:
E alegatorul lui Geoana deghizat in lupul moralist. E ala care-ti spune “ti-am zis ca asa o sa se intample? eu ti-am zis! daca nu m-ai ascultat…”. E ala care arata cu degetu pentru ca nu e in stare sa faca.

Alegatoru’ lu’ Vadim:
MAFIOTIII.. JOS MAFIOTII! ATI BAGAT ROMANIA IN CACAT! SINGURII LIDERI PE CARE I-A AVUT ROMANIA SUNT BUREBISTA, MIHAI VITEAZU SI STEFAN CEL MARE! CEAUSESCU ERA PE LISTA DA NE-O LUAM IN DINTI DACA SPUNEM ASTA! JOS CEAUSESCU HUO MAFIOTUL! a.. stai ca p-asta l-am impuscat deja. taci mai! da-i in continuare cu sorgintea daco-romana… BURE-BISTA TE IUBIM! CA CA TINE VREM SA FIM! INTR-O ROMANIIEEEE, FA!RA!UN!GURI! INTR-O ROMANIIEEEE, FA!RA!UN!GURI!

Alegatoru’ lu’ Kelemen:
Outonomia ieste nEcesara in tinuturile sEcUiesti. Noi vOtam pentru eeliberare pAmantului mAghiar care tine rOmania in spinare. Isten, áldd meg a magyart Jó kedvvel, böséggel, Nyújts feléje védö kart, Ha küzd ellenséggel; Bal sors akit régen tép, Hozz rá víg esztendöt, Megbünhödte már e nép A multat s jövendöt!

Alegatoru’ lu’ Becali:
Ngaaa-Ngaaaa N-gaaaa…

***

 

 

[pozele sunt de pe http://www.politico.ro/ ]




November 2009
M T W T F S S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30